dijous, 14 de març del 2013

ÀLBUM Núm.1

Per fi tinc un àlbum amb cara i ulls per mi. Això que dieuen de que a "casa de herrero cuchillo de palo" doncs té tota la raó. M'agrada molt fer coses pels altres, però sempre deixem per l'últim les coses per nosaltres.
Ja fa molt de temps que tenia a l'apartat de projectes per acabar, aquest àlbum amb mooooltes butxaques i finestres que s'obre!!!! M'encanta el resultat final, estic molt orgullosa de com a quedat i sobretot perquè és per mi...jejejej. (si ara semblo egoista, però ho necessitava)jejeje.
Poso algunes de les fotos, perquè amb tantes pàgines desplegables, es faria etern.
Espero que us agradi igual que a mi m'ha agradat fer-lo.

Aquí teniu l'estructura, com he dit amb molta feina ja que te moltes coses...




Aquí algunes de les pàgines interiors




2 comentaris:

  1. T'ha quedat preciós!
    Quina raó tens en dir que ens costa fer cosetes per a nosaltres, a mi també em passa.
    Petons de diumenge
    Carme

    ResponElimina
  2. És xulissím !!!! Molt alegre, i amb molts desplegables !!! I per a tu !!!

    Petonets,

    ResponElimina