dissabte, 18 de febrer del 2012

Tutorial targeta bebé

Fa dies que no escric res perquè estic força ocupada preparant mooooltes coses,jejejej. Tinc molts projectes per acabar i moltes ganes també de fer-los, però ja se sap que no es pot fer de presa i corrents.
Vaig haver de fer aquesta targeta bastant ràpid per donar la benvinguda al bebé que havia tingut una companya.
Com erem molts que haviem de signar, la vaig haver de fer a tamany força gran, no com la que vaig fer per la noticia scrapera,(aquí) que era un tamany més reduït.
Es molt fàcil de fer, us deixo aqui el tutorial que consta de dues parts:
Part 1
Part 2
Espero que us sigui d'utilitat.

1 comentari:

  1. Fas bé d'anar avançant feina que te'n ve molta!! Ja, ja
    Gràcies per el tuto! És molt bufona!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina