diumenge, 9 d’octubre del 2011

ANIVERSARI SCRAPERO!!

Dijous va ser el meu aniversari, i la veritatt es que aquest any ha estat ple de sorpreses, sobretot scraperas.

- El primer va ser la Jana de simplement moments,  que em va fer un regalet el dissabte passat quan vam quedar. era un pot de utte per poder aplicar totes les tècniques apreses . Gràcies guapi!!!


-Després va ser la super sorpresa dels meus amics i companys de feina. No m'ho creia quan vaig obrir el paquet, pero si si...era una Big Shot!! Increíble, pero cert. Ara m'hauré de fer jo algun auto-regal per poder-la estrenar!!!jejeej. Gràcies a tots!
I la famili també va aportar les seves coses de scrap que sabien que necessitava,jejej. Em va fantàstic.

Un regal que també  m'anirà molt bé per alegrar els moments scraperos i qualsevol festa o trobada, es aquest lot de productes per fer reposteria (cosa que m'agrada molt). mmmmmmmm, ja tinc ganes de estrenar-los.


Bé, volia compartir amb vosaltres aquests regals fantàstics, ja que tot em va fer molta il·lusió.
Per últim us deixo un petit adorno que he fet per docorar el meu nou armari!! Gràcies

4 comentaris:

  1. Wapi!!!!! me n'alegro que t'agradés però comparat amb la bigshot....jajaja com me'n beneficiaré!!! tinc ganes de la propera quedada!!!

    ResponElimina
  2. siiiiiiiiiiiiiiiip! jo també voto la propera a casa teva!!!!!!!! jejjejeeee

    Ptneeeeeets

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Gina!!! No sabia pas que la "germana" que feia l'aniverssari eres tu! jajaja Me n'alegro molt que els regals t'hagin agradat... i és que no m'extranya!!! Entre els d'scrap i els de pastisseria... mmmm.... Fantàstic!
    Petonatzo!

    ResponElimina
  4. Felicitats! Amb regals així... jo faria anys cada día!!! ja, ja A gaudir-ne!!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina